Goimage Web Services Logo

Søndervang 15
6000, Kolding
(+45) 2283 7532

Danmark (Dansk) Toronto Canada

 

(+45) 2283 7532

Danmark (Dansk) Toronto Canada


Intern Søgemaskineoptimering (SEO)

Både Intern søgemaskineoptimering (SEO) og Ekstern søgemaskineoptimering (SEO) er vital hvis du vil have succes med din hjemmeside. Vores ekspertise kommer fra mange års erfaring fra samarbejde med den Amerikanske hospital sektor, hvor konkurrence situationen på markedet er ekstremt højt.

Vil du gerne have en af de bedste placeringer på Google, Yahoo og Bing? Disse søgemaskiner dirigerer stort set den samlede internettraffik. Det kræver en vedholdende indsats, at imødekomme deres relevanskriterium. Vi ved hvad der kræves, og sammen kan vi opnå den ønskede placering.

Oversigt

Inbound kvalitetslinks er uden tvivl ”nøgleordet” når vi snakker søgemaskineoptimering, men uden den korrekte strategi på selve siden, er indgående links uden betydning. Faktisk har Bing nu annonceret, at de vil lægge større vægt på den tekniske struktur af hjemmesiden, når denne skal rates. Intern SEO sikre dig, at søgemaskinerne ved hvad hver enkelt side på din hjemmeside handler om, så de kan rate sidens relevans efter de søgninger forbrugerne laver. Når vi har optimeret din hjemmeside, vil volumen af trafik og evt. salg blive mærkbart øget.

Vi udfører:

  • Gennemgang af hjemmesiden.
  • Er den tekniske struktur på hjemmesiden opbygget korrekt.
  • Optimation af de betydningsfulde kendetegn (Keywords) på siden (Titler, meta-tags osv.)
  • Måler hastigheden på hjemmesiden, og tilbyder herefter metoder til forbedringer.

Overordnet strategi for hjemmesiden

Første step er "SWOT" (Strength, Weakness, Opportunity and Threat) gennemgang af din nuværende hjemmeside. Vi kigger på styrkerne, svaghederne, mulighederne og evt. trusler, for at klarlægge den bedst mulige overordnede strategi for indholdet din hjemmeside og sikre din positionen indenfor markedet. Såfremt det er nødvendigt, kan vi tilbyde professional  sprogservice, som er specifikt til kravene fra søgemaskinerne. Vi identificerer relevante nøgleord og søgekoncepter, og udvikler ud fra dette et ”naturligt sprog” kendeord (Keywords) som er direktet rettet imod søgemaskinerne’s betingelser.

Processen foregår i 4 trin:

Trin 1: Her klarlægger vi sammen hvem I er, hvor I er og hvor vil I hen. Resultatet af dette arbejde definerer de kernebudskaber I ønsker at viderebringe ud til omverdenen.

Trin 2: Hvordan får I så udbredt det ønskede budskab på en troværdig og iøjenfaldende måde? Her skal vi definere målgrupperne og konkurrencesituationen på markedet for, at sikre budskabet når ud til den ønskede målgruppe.

Trin 3: Handler om den grafiske platform, hvor vi arbejder på at sikre genkendelighed, forståelse og præference. Denne platform er grundlæggende i alle de aktiviter vi foretager os.

Trin 4: Da markedsføring er en kontinuerlig proces, følger vi op på udviklingen på markedet, og tilpasser markedsføringen herefter. Vi overvåger din marketingsstrategi, brugeradfærd og søgeresultater, så vi kan gennemføre en vedvarende strategi for forbedringer.

Side på side

Når vi har klarlagt den overordnede strategi, gennemgår og optimerer vi hver enkelt side på hjemmesiden, for at sikre kompatibiliteten med den overordnede strategi for hjemmesiden.

Selvom vi ikke har designet eller hoster din hjemmeside, kan vi stadig lave søgemaskineoptimeringen. Kontakt os hvis du også går med høje ambitioner om en god placering.

Overvågning og forbedringer

Samtidig med, at din marketing kampagne skrider frem, overvåger vi din marketing strategi, brugernes adfærd samt søgeresultater, så vi kan gennemføre en strategi om løbende forbedringer.

Se også:

Ekstern søgemaskineoptimering (SEO)

af